joor joor .

joor

خدمات مانیکور پدیکور آقایان

آیا از کاربردهای جالب مانیکور و پدیکور (Manicure and Pedicure) در سالن زیبایی های مردانه اطلاع دارید؟ امروزه در آرایشگاه ها و سالن زیبایی های مردانه، خدماتی همچون مراقبت و زیباسازی از ناخن های دست و پا آقایان ارائه می شود. مانیکور و پدیکور ناخن ها دارای مزایای زیادی هستند که موجب افزایش سلامتی، زیبایی و نظافت دستان و پاهای آقایان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۰۱ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

راههای از بین بردن رسوب سبز از کاشی

آیا بعضی اوقات از رسوبات سبز روی کاشی هایتان رنج می برید؟ آزار دهنده است زیرا به نظر نمی رسد! با این حال این یک مشکل شایع در پاییز و زمستان است. این برای بسیاری از افراد تحریک کننده است، اما در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۸:۴۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره در نارمک

مرکز مشاوره در نارمک ، آیا تا به حال برای حل مشکلات خود به مشاور مراجعه کرده اید؟ ما امروز در این مقاله مرکز مشاوره در نارمک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۷:۱۸ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

ازدواج با تک فرزند خوب است یا خیر؟

تک فرزندان اغلب سوگلی های والدین خویش هستند. والدین روی آن ها سرمایه گذاری عاطفی سنگینی می کنند؛ به همین علت توقعات زیادی از فرزندان خویش دارند.در این مقاله قصد داریم در خصوص فواید و سختی های احتمالی ازدواج با تک فرزندان صحبت داشته باشیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۱۹ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

وکیل طلاق توافقی در شیراز

وکیل طلاق توافقی در شیراز ، اگر می خواهید درباره ی طلاق توافقی در شیراز و مراحل مختلف آن اطلاعات کسب کنید تا پایان این آگهی همراه ما باشید. ما در این آگهی سایت طلاق توافقی و وکیل طلاق توافقی در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد. شماره ی وکیل طلاق توافقی در شیراز در این آگهی درج شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۸:۵۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

چگونه یک همسر ایده آل باشیم؟

زوج هایی که عادات مشابهی دارند زندگی محکم تری خواهند داشت و در واقع ازدواج آن ها موفق تر خواهد بود. درصورتی که بین یک زن و شوهر تنها یکی از آن ها سیگاری باشد احتمال جدایی بین آن ها خیلی بیش از زوج هایی است که یا هر دو سیگاری هستند یا هر دو کلا سمت سیگار نمی روند. عادات شبیه حتی به صورت منفی زندگی زناشویی را بادوام تر می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۵۷ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)