joor joor .

joor

تعمير ليفتراك سهند

ليفتراك سهند داراي تجربه اي بيش از 30 سال مي باشد كه در توليد و مونتاژ ليفتراك سهند، در سال 1355 در شهر آذربايجان شرقي شروع به فعاليت نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۰۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

اعتماد به نفس چيست؟ راههاي بهبود اعتماد بنفس

تعريف اعتماد به نفس در نظر نخست آنقدر سخت بنظر نمي رسد. اكثر ما از عبارت اعتماد به نفس استفاده مي كنيم و در خصوص اعتماد به نفس پائين يا اعتماد به نفس بالاي خودمان و افراد ديگر هم اظهار نظر مي كنيم. بدين ترتيب علي الظاهر گمان مي كنيم كه دقيقاً مي دانيم از چه چيزي صحبت مي كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۵۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

عسل كنار چه نوع عسلي مي باشد؟

عسلي كه 50 % گياه غالب تغذيه شده آن گياه كنار باشد را عسل كنار يا سدر مي نامند . عسل كنار يا عسل سدر در ابتداي برداشت به رنگ روشن و به همراه كف فراوان است كه به مرور زمان رنگ آن به تيره تغيير مي كند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۱۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

پيوند مو در خانم ها

ريزش مو در خانم ها نيز همانند آقايان رخ مي دهد و روز به روز بر تعداد زناني كه دنبال يافتن روش هاي درمان دارويي و يا جراحي مناسب براي خويش مي باشند افزوده مي گردد. ديگر از زماني كه خانم ها ميلي به جدي گرفتن ريزش موي خود نداشته و يا آن را پديده اي اجتناب ناپذير ناشي از افزايش سن مي دانستند سال هاي زيادي گذشته است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۷:۱۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

سئو چيست ؟

سئو ، سئو خلاصه شده عبارت search engine optimization مي باشد. اين عبارت در زبان فارسي به عبارت بهينه سازي موتور جستجو معادل سازي شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۲۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

راههاي رهايي از افكار مزاحمِ دوران قرنطينه

در خانه ماندن سخت است. اغلب ما روزانه مشغوليت كاري داشته‌ايم كه حواس مارا به خود جلب مي كرده‌اند. حالا كه اين روزها مجبوريم در خانه بمانيم و آنها نيستند، ما بايد بتوانيم خود را از در افتادن به گردونۀ مكالمه ذهني خلاص كنيم. راهي بيابيم تا بتوانيم از شر آشفتگي افكار مختلف آسوده شويم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۳:۳۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

فروش سگ در اصفهان

فروش سگ در اصفهان ، سگ حيواني است كه بيشتر از 15000 سال پيش اهلي شده است. اما در شواهد جديدي كه وجود دارد نشان مي دهد كه سگ ها براي اولين بار در شرق آسيا و به احتمال زياد در كشور چين، اهلي گرديده اند. با گذشت زمان به صدها نژاد به مدل هاي بسيار زياد، تبديل گرديده اند. سگ ها همانند انسان ها حيوانات كاملا اجتماعي مي باشند و اين حد از شباهت رفتار آن ها سبب برقراري ارتباط بهتر با انسان ها نموده است و براي سگ ها موقعيت به خصوصي در ارتباط برقرار كردن با انسان ها را به ارمغان آورده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۰۸ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

دفيبريلاتور چيست و چگونه كار مي كند؟

دستگاهي الكتريكي كه با شوك‌هاي الكتريكي خفيف، فيبريلاسيون بطني يا دهليزي را بي اثر مي‌كند دفيبريلاتور يا تارلرزه‌بَر نام دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۴:۰۵ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

خدمات پرستاري در غرب تهران

در اين روزها افراد به دليل مشغله هاي زياد كاري و مشكلات اقتصادي نمي توانند در خانه بمانند و بايد سركار بروند از اين رو برخي از اين افراد از سالمند و يا كودك برخوردار هستند كه نمي توان آن ها را در خانه تنها گذاشت. در اين صورت بايد از مراكز خدمات پرستاري كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۲۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

چند توصيه براي مراقبت از پاها

درد پا در اغلب مواقع غيرقابل تحمل است و باعث بروز مشكلات جدي در سلامتي مي شود. متخصصان، پا را قلب دوم انسان مي دانند. بنابراين لازم است كه مراقب نوع كفش، اندازه پاشنه كفش، گرفتن ناخن پا و غيره باشيد. در اين مطلب چند توصيه براي مراقبت از پاها ارائه مي دهيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۰:۵۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)