joor joor .

joor

تعمیر لیفتراک سهند

لیفتراک سهند دارای تجربه ای بیش از 30 سال می باشد که در تولید و مونتاژ لیفتراک سهند، در سال 1355 در شهر آذربایجان شرقی شروع به فعالیت نمود.
از آن موقع توانسته که بیشتر از 170000 هزار دستگاه لیفتراک در انواع گوناگونی از لیفتراک های دیزلی، گازی، برقی و دوگانه سوز را تولید بنمایند.
تعمیر لیفتراک سهند را باید به دست متخصص این حرفه بسپارید زیرا تعمیر این گونه دستگاه ها بسیار کار سختی می باشد.
لیفتراک سازی سهند از 27 نمایندگی مجاز برخوردار است و با استفاده از قطعات اصلی توانسته که جایگاه به خصوصی را در بین ماشین آلات انبارداری برای استفاده داخل کارخانه ها و انبارهای تولیدی کشور را پیدا می کنند و به علت داخلی بودن تولید این محصول و قیمت تمام شده ی این دستگاه به نسبت برند های مشابه خارجی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.
هر یک از مدل های تولید شده لیفتراک سهند با هدف و استفاده به خصوصی طراحی شده اند. برای مثال تمامی لیفتراک های دیزلی سهند با علامت به خصوصی در بازار شناخته شده اند.
انجام تعمیر لیفتراک سهند به صورت تخصصی که شامل مواردی همچون: تعمیر موتور لیفتراک سهند، تعمیر گیربکس لیفتراک سهند، خدمات رنگ و نقاشی و سیستم برق و روشنایی می شود. که در این مجموعه به عزیزان ارائه می گردد.
لیفتراک سهند علاوه بر انواع لیفتراک، در طراحی و تولید انواع بالابرها و دیگر تجهیزات انبارداری همانند یدک کش ها و استاکر نیز فعالیت دارد. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۰۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)